فرهنگ نوروزی  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت لاستیک‌های انواع خودروها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ تبریز پس از تحقیقات لازم یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. نوروزی […]

فرهنگ نوروزی  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت لاستیک‌های انواع خودروها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ تبریز پس از تحقیقات لازم یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

نوروزی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم تعداد ۱۰۰حلقه لاستیک خودرو و تعداد قابل توجهی لوازم داخل و قطعات خودرو کشف شد.

وی افزود: در این رابطه چند نفر نیز به عنوان مالخر شناسایی و دستگیر شده و  برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان تحویل گردیدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی ضدسرقت، از پارک خودروهای خود در محل‌های کم رفت و آمد و فاقد روشنایی خودداری کنند.