حبیب حسینقلی‌زاده گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز با گزارش وقوع این سانحه رانندگی بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل اعزام شدند و با توجه با وضع عمومی مصدومیان سانحه رانندگی، درخواست اعزام اورژانس هوایی به محل را کردند. وی ادامه داد: تکنسین های اعزامی مرگ زن ۴۷ ساله را در محل تائید کردند و ۴ […]

حبیب حسینقلی‌زاده گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز با گزارش وقوع این سانحه رانندگی بلافاصله تکنسین های اورژانس به محل اعزام شدند و با توجه با وضع عمومی مصدومیان سانحه رانندگی، درخواست اعزام اورژانس هوایی به محل را کردند.

وی ادامه داد: تکنسین های اعزامی مرگ زن ۴۷ ساله را در محل تائید کردند و ۴ مصدوم دیگر این سانحه رانندگی نیز ( ۲ زن و ۲ مرد) با اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راه استان نیز با تائید این خبر، بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی را علت تامه این سانحه رانندگی عنوان کرد.

سرهنگ جواد ناموران با ابراز تاسف از اینکه اکثر تصادفات در نزدیکی شهرها و ۳۰ کیلومتری شهرها به هر دلیل اعم از خواب آلودگی راننده و یا عجله برای رسیدن، به وقوع می پیوندد از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.