سرهنگ رحیم محمدی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی بازدید از واحدهای صنفی خدمات بازی‌های رایانه‌ای و نوارفروشی‌ها در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد. وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی بازی‌های رایانه ای بازدید شد که از یک واحد صنفی ۴۴۴۵ حلقه سی‌دی غیرمجاز و […]

cdسرهنگ رحیم محمدی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی بازدید از واحدهای صنفی خدمات بازی‌های رایانه‌ای و نوارفروشی‌ها در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی بازی‌های رایانه ای بازدید شد که از یک واحد صنفی ۴۴۴۵ حلقه سی‌دی غیرمجاز و سایر اقلام غیرمجاز و مخرب فرهنگی کشف و این واحد متخلف پلمب شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف فروشگاه‌های البسه و لوازم آرایشی‌فروشی‌ها و از این قبیل اماکن به منظور ساماندهی و جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب خبر داد و گفت: در این طرح که بمدت چهار روز در سطح شهرستان با هماهنگی قضایی به مورد اجرا درآمد، تعداد یک واحد صنفی به دلیل فعالیت در موارد غیرمجاز و مخرب فرهنگی پلمب شد.
 همچنین فرماندهی انتظامی مراغه از کشف سه هزار و ۱۸۰ حلقه سی دی غیرمجاز از صنوف بازی‌های رایانه‌ای خبر داد. سرهنگ سهراب رحیم‌زاده با علام این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و جمع‌آوری محصولات ضدفرهنگی بازدید از واحدهای صنفی خدمات بازی‌های رایانه‌ای و نوارفروشی در حوزه استحفاظی شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح از واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای بازدید شد و چند واحد به علت کشف سی‌دی غیرمجاز پلمب شد.
فرماندهی انتظامی مراغه ادامه داد: در بازرسی از این واحدها سه هزار و ۱۸۰ حلقه سی‌دی غیرمجاز، چند دستگاه هارد و کیس غیرمجاز و مخرب فرهنگی کشف شد و در این مورد سه مغازه پلمپ شد.
سرهنگ رحیم‌زاده همچنین از اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف فروشگاه‌های البسه به منظور ساماندهی و جلوگیری از ترویج فرهنگ غرب خبر داد و گفت: در این طرح از ۴۵ واحد بازدید و سه واحد پلمب شد.