مسعود خوشکام اظهار داشت: کارگاه‌های راهسازی در محورهای استان زنجان فعال هستند. وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور آزادراه زنجان ـ تبریز طی امروز تصریح کرد: در این تصادف یک دستگاه پراید با پرچمدار اکیپ عملیات کارگاهی برخورد کرده است. مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان […]

zanjanمسعود خوشکام اظهار داشت: کارگاه‌های راهسازی در محورهای استان زنجان فعال هستند.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در محور آزادراه زنجان ـ تبریز طی امروز تصریح کرد: در این تصادف یک دستگاه پراید با پرچمدار اکیپ عملیات کارگاهی برخورد کرده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پرچمدار در این حادثه جان خود را از دست داده است، عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳ ظهر امروز در کلیومتر ۷۱ خط شمالی آزادراه زنجان ـ تبریز رخ داده است.

خوشکام با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داده است.

وی از رانندگان خواست تا در هنگام تردد در کارگاه‌های راهسازی نکات امینی را بیش از پیش رعایت کنند و افزود: داشتن سرعت مطمئنه در کارگاه‌های راهسازی ضروری است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت در دو آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز تاکید کرد: رانندگان در هنگام نزدیک شدن به کارگاه‌های راهسازی از سرعت خود کاسته و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

خوشکام با بیان اینکه در آزادراه زنجان ـ قزوین از کیلومتر صفر تا چهار خط شمالی و کلیومتر صفر تا ۳۶ خط جنوبی عملیات روکش آسفالت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: عملیات راهسازی در آزادراه‌ مذکور تا تاریخ ۱۵ تیر ادامه دارد.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از فعالیت کارگاه راهسازی در آزادراه زنجان ـ تبریز از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۱۷ شهریور خبر داد و افزود: در آزادراه زنجان ـ تبریز از کیلومتر ۲۵ تا ۸۰ در دو خط شمالی و جنوبی کارگاه‌های راهسازی دایر است.

خوشکام اضافه کرد: تردد در محورهایی که عملیات روکش آسفالت در آن‌ها در حال انجام بوده بدون انسداد مسیر فعال است.