شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز/ جکسون آخرین خرید آبی های تبریزی
شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز/ جکسون آخرین خرید آبی های تبریزی

شاگردان فراز کمالوند پس از پشت سر گذاشتن دو اردوهای آماده سازی سرعین و تهران و برگزاری چند دیدار تدارکاتی، دور جدید تمرینات خود را در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز از سر گرفتند، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فردا از از ساعت ۱۸ طی دیداری تدارکاتی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد مقابل تیم پاس […]

gostaresh-foladشاگردان فراز کمالوند پس از پشت سر گذاشتن دو اردوهای آماده سازی سرعین و تهران و برگزاری چند دیدار تدارکاتی، دور جدید تمرینات خود را در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز از سر گرفتند، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فردا از از ساعت ۱۸ طی دیداری تدارکاتی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد مقابل تیم پاس همدان قرار می گیرد.

مسابقه دوم گسترش فولاد و پاس همدان روز جمعه برگزار خواهد شد و براساس اعلام فراز کمالوند، گسترش فولاد تبریز با ارایه استراحت به بازیکنانی که در دیدار روز گذشته مقابل نفت تهران حضور داشتند.

روز چهار شنبه- فردا- در اولین دیدار خود مقابل پاس همدان ، با ترکیبی از بازیکنان امید و زیر ۲۳ سال خود به میدان خواهد رفت، گفتنی است، حضور هواداران و اصحاب رسانه در این دو دیدار بلامانع است.

از این باشگاه نیز خبر می رسد که جکسون دا پایسائو نپونوسنو پس از حضور در تمرینات و جلب نظر فراز کمالوند، با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ملحق شد. این مهاجم برزیلی پس از مگنو باتیستا ،گئورگی گئورگیف سومین بازیکن خارجی گسترش فولاد تبریز در فصل پانزدهم لیگ برتر حضور خواهد داشت.