جعفر رحمتی  با اشاره به وقوع یک قتل در روز عید فطر در زنجان اظهار داشت: این قتل در نتیجه یک دعوای بین دو نفر که سابقه دوستی داشته‌اند، در یک قهوه‌خانه روی داده است. وی در تشریح چگونگی وقوع این قتل گفت: مقتول بعد از مصرف مشروب در یک قهوه‌خانه که محل کار خودش […]

جعفر رحمتی  با اشاره به وقوع یک قتل در روز عید فطر در زنجان اظهار داشت: این قتل در نتیجه یک دعوای بین دو نفر که سابقه دوستی داشته‌اند، در یک قهوه‌خانه روی داده است.

وی در تشریح چگونگی وقوع این قتل گفت: مقتول بعد از مصرف مشروب در یک قهوه‌خانه که محل کار خودش هم بوده است اقدام به اغتشاش و آزار و اذیت حاضران کرده بود که ضارب به قصد آرام کردن اوضاع وارد عمل می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ساعت وقوع قتل را ۲۲ و ۱۵ دقیقه روز شنبه اعلام کرد و افزود: ضارب بعد از دعوا برای مرتب کردن لباس خود که در حین دعوا پاره شده بود به مغازه خیاطی خود رفته بود که در این حین با حضور مقتول در محل مواجه می‌شود و با قیچی در دست خود به سمت مقتول که در حال وارد کردن خسارت به موتورسیکلت وی بوده است، حمله‌ور می‌شود که این اقدام به مرگ وی منجر می‌شود.

وی دیگر قتل روی داده حدود یک هفته پیش را مربوط به پیدا شدن یک فرد با چاقوی در گردن در حوالی یکی از روستاهای ایجرود اعلام کرد و گفت: بعد از تحقیقات انجام شده، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ضارب شده است.