یک دو رگه در راه تبریز/ رمزی بازیکنی با قابلیت بازی در ۲ پست برای تراکتورسازان
یک دو رگه در راه تبریز/ رمزی بازیکنی با قابلیت بازی در ۲ پست برای تراکتورسازان

در حال حاضر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شهر تهران حضور دارد و اردوی این تیم قرار است روز جمعه در این شهر به پایان برسد و تمرینات این تیم از هفته آتی در تبریز کلید بخورد. حال از اردوی این تیم از تهران خبر می رسد که یک بازیکن دورگه استرالیایی- فیلیپینی در راه […]

sدر حال حاضر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شهر تهران حضور دارد و اردوی این تیم قرار است روز جمعه در این شهر به پایان برسد و تمرینات این تیم از هفته آتی در تبریز کلید بخورد.

حال از اردوی این تیم از تهران خبر می رسد که یک بازیکن دورگه استرالیایی- فیلیپینی در راه این تیم می باشد که این بازیکن قابلیت بازی در ۳ پست مدافع چپ، هافبک چپ و جناح چپ را دارا می باشد.

البته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حال حاضر با توجه به حضور نداشتن مدافع چپ در تراکتورسازی تبریز، بدون شک رمزی بدلیل آسیایی بودنش می تواند گزینه خوبی برای تراکتورسازان باشد که در مسابقات آسیایی نیز می تواند بدون مشکلی بازی کند.

رمزی ۲۷ فوریه ۱۹۸۸ در شهر پرت کشور استرالیا به دنیا آمده و پیش‌ از این در تیم‌های مطرحی چون آدلاید یونایتد و ملبورن سیتی حضورداشته و در کنار ستارگان مطرحی چون داوید ویا و هری کیول بازی کرده است.

نماینده شایسته تبریز در فصل پیش در اواخر لیگ از این پست بدلیل وجود مشکلات فراوان آسیب های جدی و زیادی دید و همین امر باعث شد تا این پست در راس رسانه ها و کارشناسان فوتبال قرار بگیرد.

شنیده می شود که این بازیکن در شهر تهران حضور دارد و در صورت توافق نهایی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی قراردادش بسته خواهد شد. البته زمان نقل و انتقالات لیگ رو به اتمام است و اگر کادرفنی نیز نظر مثبتی بر این بازیکن دارد، باید هرچه سریعتر مسئولان باشگاه اقدام به عقد قرارداد این بازیکن دورگه کنند.

اگر ایان رمزی با مسئولان به توافق نهایی برسد و قرار دادش به صورت رسمی ثبت شود، پس از کاردوسو، سزار و حمزه یونس چهارمین بازیکن خارجی تراکتورسازی لقب خواهد گرفت تا فصل آتی برای تیم تبریزی بازی کند. 

حال باید تا امروز منتظر ماند و دید که بالاخره مسئولان تراکتورسازی تبریز می توانند به توافق نهایی با این بازیکن برسند و بعد از مدت ها یک بازیکن دورگه استرالیایی- فیلیپینی به یک تیم ایرانی می آید.