این نمایشگاه با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان کشور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مرکزی، همدان و البرز تا دوم مرداد سال جاری پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان است. مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، سرویس جهیزیه، میز نهارخوری، لوستر و تزیینات روشنایی، تجهیزات و دکوراسیون داخلی و تجهیزات […]

nomayeshgah moblemanاین نمایشگاه با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان کشور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مرکزی، همدان و البرز تا دوم مرداد سال جاری پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان است.

مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، سرویس جهیزیه، میز نهارخوری، لوستر و تزیینات روشنایی، تجهیزات و دکوراسیون داخلی و تجهیزات مبلمان اداری و سینمایی از جمله محصولات به نمایش درآمده دراین نمایشگاه است.

این نمایشگاه با هدف عرضه جدیدترین مدل های مبلمان منزل و اداری و تجهیزات مربوط به دکوراسیون و معماری داخلی از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین ‘ استاد شهریار’، ‘پروین اعتصامی’، ‘امیر کبیر’، ‘ آذربایجان’، ‘سهند’ و ‘ستارخان’ سالانه میزبان حدود ۵۰ نمایشگاه داخلی و بین المللی است.