توحید مهدوی در گفت و گو با جمعی از اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: به زودی فراخوان و نحوه ارسال آثار این جشنواره منتشر خواهد شد و هنرمندان استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی، گیلان و زنجان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند. وی با بیان اینکه […]

توحید مهدوی در گفت و گو با جمعی از اصحاب رسانه با اعلام این خبر افزود: به زودی فراخوان و نحوه ارسال آثار این جشنواره منتشر خواهد شد و هنرمندان استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران، آذربایجان غربی، گیلان و زنجان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ بخش مشکلات جوانان و مسائل ورزش برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در هر بخش از ۳ نفر برتر با اهدای جوایز نقدی، تندیس و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

دبیر اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار می شود، ادامه داد: تقویم اجرایی جشنواره همزمان با فراخوان آن در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

مهدوی با اشاره به تشکیل دبیرخانه این جشنواره در اردبیل اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید کار خود را شروع کرده و به زودی با راه اندازی سایت اطلاع رسانی، پوستر جشنواره منتشر می شود.

دبیر اولین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مجموعه آموزشی سما اردبیل، حوزه هنری اردبیل و کانون فرهنگی و هنری شهید نونهال برگزار می شود.

یادآور می شود انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا سازمان مردم نهاد جوانان بوده و با دریافت اعتبارنامه تخصصی از وزارت ورزش و جوانان، به صورت غیر سیاسی، غیردولتی، غیر انتفاعی و غیر تجاری فعالیت می کند.