مصطفی اکرامی در  خصوص تمدید قراردادش با آبی های تبریز گفت : خیلی خوشحالم که برای سومین سال پیاپی در خدمت گسترش فولاد تبریز هستم، امیدوارم امسال فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم؛ نتایج خوبی هم کسب کرده و بتوانیم از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنیم. وی ضمن اشاره به بازیکنان جذب شده نیز گفت : تیم امسال […]

مصطفی اکرامی در  خصوص تمدید قراردادش با آبی های تبریز گفت : خیلی خوشحالم که برای سومین سال پیاپی در خدمت گسترش فولاد تبریز هستم، امیدوارم امسال فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم؛ نتایج خوبی هم کسب کرده و بتوانیم از اعتبار فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.
وی ضمن اشاره به بازیکنان جذب شده نیز گفت : تیم امسال با نظر آقای کمالوند بسته شده و بازیکنانی که به جمع ما پیوسته اند هر کدام از بهترین های لیگ هستند و امیدوارم همگی در کنار هم بتوانیم تیم خوبی روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.
اکرامی در رابطه با حضور بازیکنان سابق تراکتورسازی در گسترش فولاد نیز اظهار داشت : فکر می کنم نیم فصل دوم سال گذشته که چنین اتفاقی رخ داد تاثیر خوبی در تیم داشت و امسال هم این کار تکرار شد ، چرا که علیرغم نتایج نیم فصل اول ، در نیم فصل دوم بازی های بهتری ارائه کردیم و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم ؛ امسال هم فکر می کنم در رده بهتر و بالاتری قرار بگیریم چون هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی از یکدیگر شناخت داریم و با هم هماهنگ هستیم و حضورمان در کنار یکدیگر می تواند به نتیجه گیری بهتر گسترش فولاد کمک کند.
همچنین مدافع گسترش فولاد در ارتباط با اردوی سرعین و بازی های تدارکاتی تیم گفت : اردوی سرعین اردوی خوبی بود و بازی های برگزار شده نیز مناسب بود؛ فکر می کنم تا حدودی کادر فنی به خواسته هایش رسید اما بازی های تدارکاتی دیگری هم نیاز است تا بازیکنان با هم هماهنگ تر شوند و با تیمی یکدست وارد مسابقات شویم.
وی شرایط گسترش فولاد را مساعد ارزیابی کرده و افزود : در حال حاضر  تیم از وضعیت خوبی برخوردار است اما شرایط واقعی تیم زمانی مشخص می شود که وارد رقابت های لیگ شویم. از هفته اول تمام تلاشمان را خوهیم کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم .
اکرامی همچنین در رابطه با قرعه گسترش فولاد تبریز در مسابقات این فصل لیگ برتر نیز گفت: همه تیم ها خوب هستند و تیم ضعیف وجود ندارد ، مهم این است که ما در مقابل حریفان به نحو احسن عمل کنیم ، به نظر من عملکرد ما و گسترش فولاد مهم تر از وضعیت تیم های حریف است.