معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با وقوع سیل روز گدشته مازندران تاکنون هیچ کشته‌ای گزارش نشد. علی نبیان مروز با اعلام اینکه با وقوع سیل از روز گذشته تاکنون کشته‌ای در مازندران گزارش نشده است، اظهار کرد: دیروز کوهنورد ترکیه‌ای در قله دماوند دچار مشکل شد که نیروهای امدادی نسبت به زنده بودن وی اطلاعات […]

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با وقوع سیل روز گدشته مازندران تاکنون هیچ کشته‌ای گزارش نشد.

علی نبیان مروز با اعلام اینکه با وقوع سیل از روز گذشته تاکنون کشته‌ای در مازندران گزارش نشده است، اظهار کرد: دیروز کوهنورد ترکیه‌ای در قله دماوند دچار مشکل شد که نیروهای امدادی نسبت به زنده بودن وی اطلاعات کسب کرده و در سلامت کامل نجات یافت.

وی با اشاره به اینکه دو گروه پنج‌نفره کوهنورد در منطقه پلور دچار مشکل شدند که نیروهای امدادی در حال پیداکردن این دو گروه هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه با وقوع سیل در استان تاکنون هیچ کشته‌ای گزارش نشده است، اضافه کرد: با بارش شدید باران سیلاب، ریزش کوه و رانش را در مازندران داشتیم اما خسارت جانی اعلام نشد.

این مسئول درباره مسدود شدن محور کندوان، گفت: محور کندوان با وجود بارندگی از بالادست منجر به رانش شد و در قسمت آزادراه مسدود است.

نبیان با بیان اینکه نیروهای راهداری و امدادی در همه بخش‌ها در حال بازگشایی مسیر هستند، تصریح کرد: محور هراز هم با توجه به بارندگی روز گذشته منجر به ریزش کوه شد که امروز هم در چند نقطه با ریزش مجدد کوه مواجه بودیم.محور هراز با فعالیت نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی است.

معاون عمرانی استاندار مازندران محور سوادکوه هم در مسیر دوآب دو تا سه مرحله ریزش کوه و رانش مسیر مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با شست‌وشوی مسیر از سوی شهرداری پل‌سفید و زیرآب تردد در یک محور به‌صورت رو در رو در حال انجام است.

این مسئول گفت: تلاش همه مسئولان امدادی، استانداری، راهداری و هلال‌احمر بازگشایی مسیرهای سیل‎زده و تردد مسافران و جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران است.

منبع: فارس