ناصر میکائیلی اظهار داشت: یکی از اهداف پلیس، مشارکت مردم در مأموریت‌های پلیس و همدلی دوجانبه بین آحاد مردم و نیروی انتظامی می‌باشد که پلیس راهور نیز در تحقق این اهداف با جذب نیروها از جمله پلیس افتخاری نسبت به اجرای اهداف سازمان اقدام می‌‌کند. وی افزود: از تمام علاقه‌مندانی که متقاضی جذب به عنوان […]

ناصر میکائیلی اظهار داشت: یکی از اهداف پلیس، مشارکت مردم در مأموریت‌های پلیس و همدلی دوجانبه بین آحاد مردم و نیروی انتظامی می‌باشد که پلیس راهور نیز در تحقق این اهداف با جذب نیروها از جمله پلیس افتخاری نسبت به اجرای اهداف سازمان اقدام می‌‌کند.

وی افزود: از تمام علاقه‌مندانی که متقاضی جذب به عنوان پلیس افتخاری برای همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی استان باشند، دعوت می‌شود با مراجعه حضوری به بخش اداری پلیس راهور واقع در شهرک آزمایش تبریز و یا با استفاده از شماره تلفن ۲۱۸۲۴۰۵-۰۴۱ نسبت به کسب اطلاعات اقدام نموده و مراحل جذب را انجام دهند.

میکائیلی افزود: مأموریت پلیس راهور یک مأموریت چند وجهی بوده و بدون مشارکت و همکاری اقشار مختلف جامعه نمی‌توان اهداف پیش رو را آنطور که شایسته است، انجام داد از این رو می‌طلبد عموم مردم در این امر خطیر، پلیس راهور را همچون گذشته در انجام مأموریت‌های خود یاری کنند.