سرهنگ هاشم شعفی گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که شخصی ساکن یکی از روستاهای تابعه شهرستان میانه به صورت عمده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد […]

سرهنگ هاشم شعفی گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که شخصی ساکن یکی از روستاهای تابعه شهرستان میانه به صورت عمده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و پس از هماهنگی با مقام قضائی، با استقرار و کنترل محل تردد متهم، وی را که با یک دستگاه خودروی پژو در حال عبور بود متوقف و در بازرسی از خودرو یک کیلوگرم تریاک جاساز شده را کشف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف سواری پیکان وانت با ۳۰ میلیون خلافی

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان از توقیف یک دستگاه سواری وانت پیکان متخلف با ۳۰ میلیون جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ توحید فارسی گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور و برخورد با تخلفات رانندگی و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ماموران راهور شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی وانت پیکان را به علت ۳۰ میلیون ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ فارسی افزود: ماموران راهور در یک ماموریت دیگر حین کنترل وسایل نقلیه به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و پس از استعلام مشخص شد خودروی مذکور دارای خلافی به مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان شهروندان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و درخواست همکاری مردم با پلیس و گزارش تخلفات از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در جهت برخورد جدی با متخلفان را کرد.