مصاف تراکتورسازی با گربه سیاه سابق
مصاف تراکتورسازی با گربه سیاه سابق

تیم تراکتورسازی تبریز از چهارشنبه هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی ده روزه را در تهران آغاز کرده است. برای سرخپوشان در این اردو ۴ بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است که شاگردان تونی اولیویرا در اولین بازی دوستانه خود با دو گل از پدیده مشهد را شکست داد. پدیده در رقابت های فصل گذشته […]

تراکتورqتیم تراکتورسازی تبریز از چهارشنبه هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی ده روزه را در تهران آغاز کرده است. برای سرخپوشان در این اردو ۴ بازی تدارکاتی در نظر گرفته شده است که شاگردان تونی اولیویرا در اولین بازی دوستانه خود با دو گل از پدیده مشهد را شکست داد. پدیده در رقابت های فصل گذشته گربه سیاه فوتبال تبریز لقب گرفته و در هر ۶ مسابقه خود در لیگ برتر و جام حذفی برابر تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد به پیروزی رسیده است.

تراکتورسازی تبریز عصر امروز در دومین بازی خود به مصاف تیم سایپا می‌رود. نارنجی پوشان نیز تا دو سال پیش گربه سیاه دیگر تراکتورسازی به شمار می‌رفته و حتی سابقه پیروزی برابر تراکتورسازی در تبریز را هم در کارنامه خود داشتند اما در سال‌های اخیر سایپا حتی در کرج هم برابر تراکتورسازی مغلوب شده است.

تراکتورسازی روز چهارشنبه مقابل نیروی زمینی صف آرایی می‌کند و در آخرین بازی خود در تهران برابر استقلال تهران بازی می‌کند.

اردوی تیم تراکتورسازی ۲ مرداد به اتمام رسیده و این تیم به تبریز باز می‌گردد و بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را در کمپ اختصاصی‌ خود پیگیری می‌کند.

تراکتورسازی تبریز نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور بوده و در هفته نخست فصل جدید در روز جمعه ۹ مرداد میزبان نفت تهران است.