گفتگوی رحمتی و کرار و نظارت مظلومی/ تراکتوری‌ها در یک قدمی آبی‌پوشان
گفتگوی رحمتی و کرار و نظارت مظلومی/ تراکتوری‌ها در یک قدمی آبی‌پوشان

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی کار هوازی انجام داده بود از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برنامه‌های تاکتیکی خود را در همین زمین انجام داد. * قبل از شروع تمرین امروز کادر فنی تیم استقلال حدود ۱۵ دقیقه برنامه‌های تمرینی را در […]

 صضضبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال که صبح امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی کار هوازی انجام داده بود از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برنامه‌های تاکتیکی خود را در همین زمین انجام داد.

* قبل از شروع تمرین امروز کادر فنی تیم استقلال حدود ۱۵ دقیقه برنامه‌های تمرینی را در رختکن برای بازیکنان طراحی کرد. این حرکت برای این مسئله صورت گرفت که تمرین رأس ساعت آغاز شود و بازیکنان از همان ابتدا در برنامه‌های تمرینی شرکت کنند.

* جاسم کرار که در تمرین نوبت صبح امروز حضور نداشت ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی حاضر شد. این بازیکن وقتی به زمین چمن آمد برای دقایقی با رحمتی گفت‌وگو کرد و دروازه‌بان استقلال توصیه‌هایی را به این بازیکن انجام داد.

* حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر بودند و کارهای تاکتیکی را تماشا می‌کردند. تعدادی از آنها اعتقاد داشتند استقلال خوب بسته نشده و ظاهراً تیم در دیدار با نیروی زمینی خوب کار نکرده است. همچنین حضور امیر قلعه‌نویی در ملوان و نفراتی که او برای تیمش می‌خواهد یکی از سوژه‌های اصلی تماشاگران بود. آنها اعتقاد دارند قلعه‌نویی با فهرستی که از باشگاه ملوان انزلی خواسته و تماشاگرانی که شهر انزلی دارد می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی امسال باشد.

* اعضای تیم استقلال درحالی امروز تمرین تاکتیکی را برگزار می‌کردند که تیم فوتبال تراکتورسازی نیز در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کرد.

* مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال که عضو تیم ملی امید نیز هست امروز به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت. این بازیکن به‌دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار استقلال و ملوان فصل گذشته مدت‌ها در کلینیک استقلال کار درمان را پشت سر گذاشت.

* محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان در ۳۰ دقیقه ابتدایی کار هوازی بود که زیر نظر مربی بدنسازی آبی‌پوشان انجام شد. در بخش بعدی بازیکنان در قالب گروه‌های سه نفره فوتبال بازی می‌کردند که این مسابقه در یک سوم زمین صورت گرفت.

* در جریان برگزاری این تمرین بازیکنانی مثل جاسم کرار، علیرضا رمضانی و آرش برهانی به همراه محمد نوازی دور زمین می‌دویدند.

* پرویز مظلومی از ابتدای تمرین امروز نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود و تمامی امور در اختیار سایر اعضای کادر فنی استقلال انجام می‌شد.

* منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از گوشه زمین کارها را دنبال می‌کرد.

* با وجود این که بازی‌های تیم استقلال در قالب دو گروه ۳ نفره انجام می‌شد، اما جالب اینجا بود که حنیف عمران‌زاده وقتی در بازی درون‌تیمی گل می‌زد با صدای بلند خوشحالی می‌کرد.

* طبق برنامه تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در دیداری دوستانه به مصاف پیکان خواهد رفت.