هوای زمستانی در اوج تابستان در اردبیل
هوای زمستانی در اوج تابستان در اردبیل

سامانه بارشی که از دیروز به استان اردبیل نفوذ کرده است از شب گذشته بارش‌های متناوبی را در مناطق مرکزی و جنوب استان به همراه داشته به طوری که بیشترین بارش‌ها از اردبیل و شهرهای همجوار گزارش شده است. حاکم شدن هوای سرد همراه با مه‌آلودگی و بارش‌های مستمر مسافران و گردشگران ورودی به این […]

ardabil1سامانه بارشی که از دیروز به استان اردبیل نفوذ کرده است از شب گذشته بارش‌های متناوبی را در مناطق مرکزی و جنوب استان به همراه داشته به طوری که بیشترین بارش‌ها از اردبیل و شهرهای همجوار گزارش شده است.

حاکم شدن هوای سرد همراه با مه‌آلودگی و بارش‌های مستمر مسافران و گردشگران ورودی به این استان را غافلگیر کرده و گردشگران و مسافران این مناطق که ساکن در چادرها بودند شب سرد تابستانی را پشت سر گذاشتند.

در حالی که هنوز ماه اول تابستان تمام نشده وضعیت جوی استان آن هم در تعطیلات عید سعید فطر به گونه‌ای تغییر پیدا کرد تا اهالی این استان به ویژه شهرهای مرکزی و جنوبی مجبور به استفاده از لباس‌های گرم و حتی وسایل گرمایشی باشند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل وضعیت بارشی سرد و مه‌آلود بودن هوا طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت که از گردشگران و مسافرانی که مقصدشان را اردبیل انتخاب کردند خواسته شده تا لباس گرم با خود به همراه داشته باشند.

از دو روز پیش ورود هزاران گردشگر و مسافر به سرعین و اردبیل را شاهد هستیم که وضعیت جوی سرد و بارشی در این استان تعدادی از آنها را به تغییر مسیر سفر و گردشگریشان وادار کرده است.

 هم اکنون در اردبیل به دنبال بارش باران هوای سرد و ابری و مه‌آلود حاکم است که نسبت به روزهای گذشته دمای هوا تا ۲۲ درجه افت کرده است.