در تلاش هستیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم/تمرینات در دو نوبت پیگیر می شود
در تلاش هستیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم/تمرینات در دو نوبت پیگیر می شود

ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی، در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی در اردوی تهران گفت: تیم تراکتورسازی که اردوی آمادگی پیش از فصل خود را در شهر تهران برگزار کرده است صبج امروز تمرینات خود را پیگیری کرد. وی ادامه داد: تراکتورسازان از ساعت ۱۰ صبح امروز در زمین شماره سه آزادی تمرین کردند و شاگردان تونی […]

abcایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی، در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی در اردوی تهران گفت: تیم تراکتورسازی که اردوی آمادگی پیش از فصل خود را در شهر تهران برگزار کرده است صبج امروز تمرینات خود را پیگیری کرد.
وی ادامه داد: تراکتورسازان از ساعت ۱۰ صبح امروز در زمین شماره سه آزادی تمرین کردند و شاگردان تونی زیر نظر رودولفو و آنتونیو به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. با توجه به نزدیک شدن شروع مسابقات لیگ در تلاش هستیم بازیکنان جدید را با بازیکنان قدیمی هماهنگ تر کنیم و بتوانیم در لیگ شروع خوبی داشته باشیم.
سرپرست تراکتورسازی افزود: تمرینات در بعضی مواقع دو نوبت برگزار می شود و امروز نیز بعد از تمرینات نوبت صبح بازیکنان استراحت خواهند کرد و سپس تمرین نوبت بعد از ظهر را آغاز خواهند کرد.
وی در خصوص حضور آگوستو در تمرینات گفت: با توجه به اینکه این بازیکن دیشب به تهران رسیده است، استراحت می کند و باید برنامه وی را تنظیم کنیم تا در صورت آمادگی در تمرینات تیم حضور داشته باشد.