ورود هزاران گردشگر داخلی و خارجی به اردبیل و سرعین
ورود هزاران گردشگر داخلی و خارجی به اردبیل و سرعین

سسدر حالی از عصر دیروز و صبح امروز گردشگران و مسافران بیشمار وارد ادربیل و سرعین شدند که هوای خنک و در برخی از ساعات ترنم باران حال و هوای خاص به دیار سبلان بخشیده و مسافران و گردشگران نیز از این وضعیت جوی مطلوب استفاده می‌کنند. سفرهای ایام عید فطر به مقصد اردبیل در […]

سسدر حالی از عصر دیروز و صبح امروز گردشگران و مسافران بیشمار وارد ادربیل و سرعین شدند که هوای خنک و در برخی از ساعات ترنم باران حال و هوای خاص به دیار سبلان بخشیده و مسافران و گردشگران نیز از این وضعیت جوی مطلوب استفاده می‌کنند.

سفرهای ایام عید فطر به مقصد اردبیل در حالی رو به انجام است که بر اساس اعلام پلیس راه استان تردد در جاده‌های استان به رغم افزایش، روان و به سهولت انجام می‌شود.

از عصر دیروز تاکنون بیشترین مسافران و گردشگران وارد اردبیل و سرعین شدند، به طوری که در بخشی از خیابان‌ها و معابر منتهی به آب‌های گرم سرعین با حجم انبوهی از مسافران و گردشگران خارجی و داخلی مشاهده می‌شود.

اردبیل در حالی در این ایام تعطیلات عید فطر میزبان گردشگران است که با ورود یک سامانه جوی متفاوت هوای خنک در برخی از ساعات همراه با بارش‌های تابستانی وضعیت متفاوتی را به وجود آورده به طوری که عده‌ای توصیه می‌کنند گردشگران و مسافران برای حضور در اردبیل لباس‌های گرم را با خود به همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل از امروز تا دوشنبه هفته آینده هوای خنک، مه‌آلود در برخی از ساعات همراه با بارش در منطقه حاکم خواهد بود که در برخی از ساعات نیز وزش بادهای محلی اتفاق می‌افتد.

هوای خنک اردبیل که خود جذابیتی برای حضور گردشگران و مسافران بیشمار در این منطقه است، فضایی را فراهم کرده تا بسیاری از این گردشگران و مسافران در هوای آزاد در بوستان‌ها و پارک‌های اردبیل و سرعین اقامت کرده و چادرنشینی را بر پرداخت هزینه‌های گزاف هتل یا هتل آپارتمان‌ها ترجیح دهند.

در حالی بر حجم مسافران و گردشگران ورودی به اردبیل و سرعین و مناطق پرجاذبه این استان افزوده می‌شود که به نظر می‌رسد طی امروز، فردا و پس فردا که تعطیلات سه روزه عید فطر است بر انبوه گردشگران و مسافران استان اردبیل افزوده شود.

تمام عوامل ستاد خدمات سفر به ویژه پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری آماده ارائه خدمات به هموطنانمان هستند تا در کنار مراکز اقامتی و پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی امکان انجام یک سفر خاطره‌انگیز برای هموطنانمان در شهرهای مختلف این استان فراهم آید.

بیش از ۲۲۰ هتل، هتل آپارتمان و میهمان پذیر در اردبیل و سرعین در این ایام در کنار خانه‌های معلم، مدارس، واحدهای آموزشی، خانه‌های استیجاری و دیگر اماکن حضور و استقرار گردشگران آمادگی دارند تا در این ایام میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران باشند.