طرح امداد و نجات تابستانی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد
طرح امداد و نجات تابستانی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

بعد از ظهر امروز با حضور نیروهایی از پلیس راه، اورژانس، راه و ترابری و جمعیت هلال احمر استان، طرح امداد و نجات تابستانی سال ۹۴ به صورت نمادین و با انجام رژه خودرویی در پلیس راه اتوبان پیامبر اعظم محدوده بستان‌آباد آغاز شد. محمد یوسفی‌پور رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر […]

helal-ahmarبعد از ظهر امروز با حضور نیروهایی از پلیس راه، اورژانس، راه و ترابری و جمعیت هلال احمر استان، طرح امداد و نجات تابستانی سال ۹۴ به صورت نمادین و با انجام رژه خودرویی در پلیس راه اتوبان پیامبر اعظم محدوده بستان‌آباد آغاز شد.

محمد یوسفی‌پور رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: این طرح از امروز آغاز و تا ۴ مهر به مدت ۷۳ روز در استان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای که به صورت شبانه‌روزی در تمام فصول سال مشغول ارائه خدمات امدادی به مسافران و هموطنان عزیز هستند ۱۰ پست موقت در نقاط مختلف و حادثه‌خیز دایر شده که بیش از ۹۰ نفر نجاتگر با بهره‌گیری از ۱۰دستگاه خودروهای امدادی از قبیل آمبولانس و خودروی نجات به ارائه خدمات امدادی خواهند پرداخت.

در این روز نجاتگران جمعیت هلال‌احمر با مراجعه حضوری به تعدادی از خودروهای عبوری نسبت به یادآوری نکات امدادی و شماره تلفن ۱۱۲ تلفن اضطراری جمعیت هلال احمر به مسافران  اقدام کردند.