گسترش خدمات تامین اجتماعی با افزایش تولید ممکن است
گسترش خدمات تامین اجتماعی با افزایش تولید ممکن است

استاندار آذربایجان شرقی، این استان را جزو استان‌های برتر در زمینه خدمات تامین اجتماعی دانست و افزود: احداث بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی تامین اجتماعی در تبریز، یکی از نیازهای اساسی این کلانشهر است که باید در روند ساخت آن تسریع شود. وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزایش […]

aaaاستاندار آذربایجان شرقی، این استان را جزو استان‌های برتر در زمینه خدمات تامین اجتماعی دانست و افزود: احداث بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی تامین اجتماعی در تبریز، یکی از نیازهای اساسی این کلانشهر است که باید در روند ساخت آن تسریع شود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان افزایش خدمات تامین اجتماعی را توجیه پذیر می‌کند، اظهار داشت: اکنون ۵۳ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که امیدواریم روزی تمام مردم استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند.
جبارزاده، پایش ۲۲ هزار نفر در بیمه قالیبافی و ۵ هزار نفر در بخش بیمه کارگران ساختمانی استان که به ناحق از این بیمه استفاده می کردند را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: باید تمام قالیبافان و کارگران واقعی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
استاندار آذربایجان شرقی، در ادامه، بهزیستی را بهترین بستر برای کمک به همنوعان عنوان کرد و افزود: خدمات سازمان بهزیستی دارای گستردگی زیادی است که باید کیفیت خدمات آن افزایش یابد.
وی بر افزایش مشارکت مردمی در کمک به خدمت رسانی سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: امیدواریم خدمات بهزیستی به قدری مردمی شود که سازمان بهزیستی تنها نقش ستادی و هماهنگ‌کننده داشته باشد و با روحیه مردم آذربایجان این کار شدنی است.
جبارزاده با اشاره به راه‌اندازی مرکز نگهداری و درمان معتادان در استان، تصریح کرد: آذربایجان شرقی همانطور که به بدون گدا بودن مشهور است، باید استانی عاری از معتاد باشد و سازمان بهزیستی استان نیز در صورت امکان، شماره تلفنی راه‌اندازی کند که از طریق اطلاع رسانی مردم، بهزیستی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کند.