بومی زدایی به اسپانسر لباس باشگاه نیز رسید/ تکلیف پیراهن فصل آینده کی مشخص خواهد شد؟
بومی زدایی به اسپانسر لباس باشگاه نیز رسید/ تکلیف پیراهن فصل آینده کی مشخص خواهد شد؟

شرکت اسپانیایی کلمه ( KELME ) که پس از برترین های این حوزه همچون آدیداس، پوما و نایک، بدون شک جزو بهترین های تولید کننده لباس های ورزشی می باشد، در فصل گذشته با قراردادی سه ساله به عنوان اسپانسر لباس باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شد و توانست در طول فصل نیاز های این تیم […]

شرکت اسپانیایی کلمه ( KELME ) که پس از برترین های این حوزه همچون آدیداس، پوما و نایک، بدون شک جزو بهترین های تولید کننده لباس های ورزشی می باشد، در فصل گذشته با قراردادی سه ساله به عنوان اسپانسر لباس باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شد و توانست در طول فصل نیاز های این تیم را به طور کامل برطرف کند.
در زمانی که تیم هایی همچون پرسپولیس برای تامین لباس های خود مشکل داشتند و حتی با قوانین طراحی لباس در رقابت های لیگ قهرمانان نیز آشنا نبودند، باشگاه تراکتورسازی قبل از شروع فصل، تمامی اقلام مورد نیاز خود در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ برتر را در اختیار داشته و آماده استفاده از آن ها بوده است.

tractor-sazi

شرکت اسپانیایی کلمه که به عنوان یک تازه وارد، در فوتبال ایران حضور پیدا کرده است، برای شروع کار خود، نمایندگی اش را در تبریز بنا کرده و به دلیل حضور هواداران پرشور و پر تعداد تراکتورسازی، اسپانسری این تیم را با شرایطی بسیار مطلوب در اختیار گرفت و عوامل بومی توانستند به خوبی نیاز های تیم تراکتورسازی را برطرف کنند.
با این حال مدیریت باشگاه بار دیگر و پس از آنکه متوجه شد این شرکت در ایران در دست آذربایجانی ها اداره می شود، کارشکنی های خود را در این باره انجام داده و پس از گذشت چند ماه از زمان تصفیه حساب، هیچ مبلغی را به شرکت تولید کننده واریز نکرده است.
همچنین لباس های مارک آل اسپورت که در اردوی تهران مورد استفاده قرار گرفته است، باعث شده تا شرکت اسپانیایی با ارسال نامه ای، مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و به نوعی به باشگاه تراکتورسازی هشدار داده باشد. در حال حاضر باید تمام اقلام و لباس های مورد استفاده افراد در باشگاه تراکتورسازی، تولید شرکت کلمه باشد و در غیر اینصورت موجبات شکایت و دریافت غرامت این شرکت فراهم خواهد شد.
با این حال گفته می شود هفته آینده جلسه ای ما بین طرفین برگزار شده و در خصوص مشکلات صحبت شود. باید دید عباسی در این مورد نیز قصد بومی زدایی دارد یا اینکه راضی خواهد شد در این مورد کوتاه آمده و به دنبال شرکت های تهرانی نرود!

andranik-teymourian