ارزان ولی ارزشمند؛ کوتاه قامت ولی تکنیکی و سریع
ارزان ولی ارزشمند؛ کوتاه قامت ولی تکنیکی و سریع

اگوستو الیویرا داسیلوا، هافبک دفاعی ۳۱ ساله برزیلی یکی از همین بازیکنان مدنظر تراکتورسازی می باشد که برای پر کردن جای هافبک های جدا شده تیم تراکتورسازی پا به تبریز خواهد گذاشت. این هافبک دفاعی سابقه بازی در تیم های کروزیرو،اینترناسیونال،فلامینگو،سانتاکروز، بوتافوگو و ای بی سی که همه از باشگاه های بزرگ برزیل می باشند […]

۲۲اگوستو الیویرا داسیلوا، هافبک دفاعی ۳۱ ساله برزیلی یکی از همین بازیکنان مدنظر تراکتورسازی می باشد که برای پر کردن جای هافبک های جدا شده تیم تراکتورسازی پا به تبریز خواهد گذاشت.
این هافبک دفاعی سابقه بازی در تیم های کروزیرو،اینترناسیونال،فلامینگو،سانتاکروز، بوتافوگو و ای بی سی که همه از باشگاه های بزرگ برزیل می باشند را در کارنامه دارد، در حال حاضر در وب سایت های بین المللی ۷۰ هزار پوند ارزش گذاری شده است.
علی رغم ارزش گذاری کمی که روی این بازیکن گذاشته شده است، می توان انتظار داشت که آگوستو راست پا، نیاز های تراکتورسازی را در پست هافبک دفاعی برطرف کند.
آگوستو با قامت ۱۶۸ سانتی متری خود به عنوان هافبک دفاعی تا به حال ۲۵۱ بار در رقابت های فوتبال باشگاهی برزیل به میدان رفته است و می توان نقطه اوج این بازیکن را زمانی دانست که در تیم بوتافوگو توپ می زد.
در دو فصل اخیر نیز این بازیکن در تیم های جوینویل و پایساندو در میادین حضور یافته است. از افتخارات او در فوتبال برزیل می توان به نائب قهرمانی در رقابت های دسته سی برزیل، قهرمانی در رقابت های Copa Santa Catarina ، و نائب قهرمانی در رقابت های Paraense  و Copa Verde  اشاره کرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر، ۶۰ رقابت فوتبالی معتبر در کشور برزیل هر ساله برگزار می شود و جام های مختلفی با نام های مختلف به تیم ها اعطا می گردد.
باید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن خواهد توانست نظر کادرفنی را برای پیوستن رسمی به تیم جلب کند یا نه…