مهدی کیانی بازیکن محبوب فوتبالدوستان آذربایجان در خصوص جدایی خود از باشگاه تراکتورسازی پس از سال ها و پیوستن به تیم گسترش فولاد، به خبرنگار تبریزمن گفت: دلیل جدایی من از تراکتورسازی این بود که باشگاه من را از لیست خارج کرد و من را نخواستند. قسمت این بوده که این اتفاق وقع پیدا کند […]

مهدی کیانی بازیکن محبوب فوتبالدوستان آذربایجان در خصوص جدایی خود از باشگاه تراکتورسازی پس از سال ها و پیوستن به تیم گسترش فولاد، به خبرنگار تبریزمن گفت: دلیل جدایی من از تراکتورسازی این بود که باشگاه من را از لیست خارج کرد و من را نخواستند. قسمت این بوده که این اتفاق وقع پیدا کند و من از تراکتورسازی بروم. بودن من در تراکتور به ضرر خیلی ها بود چون حرف حق و راست را می زدم.
وی ادامه داد: از جدایی ام هم خیلی ناراحت هستم. به خاطر تراکتورسازی از موقعیت های زیادی صرف نظر کردم اما محبوبیت من باعث ناراحتی خیلی ها شده بود. با این حال برای تراکتور و هواداران بسیار عالی این تیم آرزوی موفقیت و سالی خوش دارم. زندگی خودم را پای تراکتورسازی گذاشتم اما اتفاقی است که افتاده.
وی در پاسخ به این سوال که با وجود پیشنهاد تیم پرسپولیس، چرا تیم گسترش فولاد را انتخاب کرد، گفت: از پرسپولیس پیشنهادی داشتم اما با توجه به اینکه شرایط خانوادگی مناسبی در تبریز داشتم و دوستان قدیمی و خوبی که داشتم نیز در حال حاضر در تیم گسترش فولاد حضور داشتند، این تیم را انتخاب کردم. دوست داشتم به قولی که به هواداران داده بودم عمل کنم و در تیمی خارج از تبریز بازی نکنم.
کیانی در خصوص خرید های تیم گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: اولا اینکه تیم های فراز کمالوند همیشه نتایج مناسبی گرفته اند. امیدوارم با بازیکنان خوب و با تجربه ای که به ترکیب تیم اضافه شده است، بتوانیم در رقابت های لیگ برتر درخشش لازم را داشته باشیم.
مهدی کیانی در خاتمه خطاب به هواداران گفت: یکی از بزرگترین امتیازاتی که یک باشگاه ورزشی می تواند داشته باشد، هوادار است و تراکتورسازی از این امتیاز به بهترین نحو برخوردار می باشد. امیدوارم هواداران، دیگر تیم شهر خود را تنها نگذاشته و از گسترش فولاد نیز حمایت کنند.