نمی‌توانستم به زور خودم را به تراکتور تحمیل کنم
نمی‌توانستم به زور خودم را به تراکتور تحمیل کنم

محمد نصرتی درباره حضورش در تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:‌ من قبلاً با کمالوند کار کرده بودم و ۲ – ۳ سال خوب را با وی داشتم به همین خاطر از او و نحوه کارش شناخت خوبی دارم. در مجموع کار کردن با کمالوند راحت است. وی افزود: باشگاه گسترش فولاد ساختار و زیرساخت‌های […]

index111محمد نصرتی درباره حضورش در تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:‌ من قبلاً با کمالوند کار کرده بودم و ۲ – ۳ سال خوب را با وی داشتم به همین خاطر از او و نحوه کارش شناخت خوبی دارم. در مجموع کار کردن با کمالوند راحت است.

وی افزود: باشگاه گسترش فولاد ساختار و زیرساخت‌های خوب و حرفه‌ای دارد که به خاطر این موضوع باید از زنوزی، مالک باشگاه تقدیر شود. این مسائل و مدیریت خوبی که باشگاه گسترش فولاد دارد باعث شد به این تیم بیایم.

مدافع پیشین پیکان در پاسخ به این پرسش که تضمینی وجود دارد گسترش فولاد در لیگ پانزدهم هم کاندیدای سقوط نباشد، تاکید کرد: مطمئن باشید فصل آینده کاندیدای سقوط نخواهیم بود و گسترش متفاوتی را در لیگ پانزدهم خواهید دید. به جای اینکه حرف بزنیم در عمل این موضوع را ثابت خواهیم کرد.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که آیا با آمدن به گسترش هواداران تراکتورسازی از تو ناراحت نخواهند شد، گفت: در نیم فصل لیگ چهاردهم تراکتوری‌ها مرا می‌خواستند اما مسئولان باشگاه پیکان رضایت ندادند به این تیم بروم. در این فصل هم مرا نمی‌خواستند. وقتی که مرا نمی‌خواهند نمی‌توانم به‌زور خودم را به تراکتورسازی تحمیل کنم.