«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه عید سعید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت. به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه عید سعید فطر را به مسلمانان روسیه تبریک گفت. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این پیام با تبریک عید فطر به مسلمانان کشور خود، از نقش فعال نهادها و شخصیت های برجسته اسلامی […]

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه عید سعید فطر را به مسلمانان این کشور تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه عید سعید فطر را به مسلمانان روسیه تبریک گفت.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این پیام با تبریک عید فطر به مسلمانان کشور خود، از نقش فعال نهادها و شخصیت های برجسته اسلامی این کشور در تعامل با دولت روسیه قدردانی و ابراز امیدواری کرد چنین اعیادی موجب تحکیم دوستی و مودت در میان مردم روسیه شود.

پوتین در این پیام گفت: عید فطر دارای مفهوم معنوی ویژه ای بوده به گونه ای که سبب تقویت ایمان می شود و به همین دلیل این تحربیات را نمی توان با پول و مادیات ارزشگذاری کرد. چنین تجربه هایی انسان را از درون مستحکم می کند.

رئیس جمهوری روسیه درباره نقش شخصیت های دینی مسلمان در این کشور اظهار داشت: این افراد به خاطر مواضع اصولی علیه تندروی و مخالفت هایشان با برخی رفتارهای زشت که برای بدنامی ارزشهای اسلامی و ایجاد نفرت و تعصب در جامعه انجام می شود قابل احترام هستند. این رویکردها موجب گسترش همدلی و تفاهم و حفظ امنیت و ثبات اجتماعی در کشور خواهد شد.