شاگردان تونی اولیویرا عصر امروز از ساعت ۱۸:۴۰ در زمین شماره دو آزادی به مصاف تیم پدیده خراسان رفتند و با ارایه یک بازی کاملا هجومی برنده از زمین مسابقه خارج شدند . تراکتورسازی در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، بختیار رحماتی، سروش رفیعی، احمد […]

شاگردان تونی اولیویرا عصر امروز از ساعت ۱۸:۴۰ در زمین شماره دو آزادی به مصاف تیم پدیده خراسان رفتند و با ارایه یک بازی کاملا هجومی برنده از زمین مسابقه خارج شدند .

تراکتورسازی در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، بختیار رحماتی، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، فرید کریمی. سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی وارد زمین مسابقه شدند.

گل های تراکتورسازان را در این دیدار مهرداد بایرامی و حمزه یونس به ثمر رساندند . تراکتورسازی موقعیت های بسیاری بدست آورد که عملکرد خوب دروازبان حریف و کمی کم شانسی مانع از افزایش تعداد گل های تیم تراکتورسازی در این بازی گردید.

تراکتورسازان پس از کسب پیروزی در این مسابقه راهی استخر شدند تا با ریکاوری بدن های خسته خود را برای ادامه اردو آماده تر نمایند.

شرح گل ها : گل اول در دقایق پایانی نیمه اول روی پاس زیبای عمقی مهرداد بایرامی صاحب توپ شد و پس از پیش رو برداشتن دروازبان حریف توسط دروازبان سرنگون شد و با این خطا تراکتور صاحب ضربه پنالتی شد و با یک ضربه دقیق بایرامی گل اول دیدار را به ثمر رساند.

گل دوم نیز در دقیقه ۲۰ نیمه دوم روی پاس عمقی بسیار زیبای شاهین ثاقبی حمزه یونس بازیکن جدید تیم تراکتورسازی صاحب توپ شد و با دروازبان حریف تک به تک شد و حمزه یونس با یک بغل پای دقیق گل دوم تراکتورسازان را به ثمر رساند.