روزهای خوبی در انتظار موسیقی تبریز است
روزهای خوبی در انتظار موسیقی تبریز است

امید مظهری خواننده گروه موسیقی رودکی پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطالب فوق اظهار کرد: ما همیشه در مدیریت مشکل داشته ایم و  با تغییراتی که در انجمن موسیقی تبریز صورت گرفته است امیدواریم که همراهی با اهالی موسیقی بیشتر صورت بگیرد و فکر می کنم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ بدهد. وی […]

ا۱۷۶۸۲۰۵مید مظهری خواننده گروه موسیقی رودکی پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطالب فوق اظهار کرد: ما همیشه در مدیریت مشکل داشته ایم و  با تغییراتی که در انجمن موسیقی تبریز صورت گرفته است امیدواریم که همراهی با اهالی موسیقی بیشتر صورت بگیرد و فکر می کنم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ بدهد.

وی در خصوص مشکلات حوزه  موسیقی تبریزگفت: وضعیت موسیقی این شهر خوب نیست و متاسفانه گروه بندی ها و جناح بندی های در میان اهالی این هنر صورت گرفته که توان انجام کار گروهی با کیفیت را از هنرمندان سلب کرده در حالیکه هنرمندان موسیقی تبریز همگی سرآمد هستند اما به دلایل مختلف نمی توانند در کنار یکدیگر به فعالیت مفید و مستمر بپردازند.

این استاد آواز ایرانی تاکید کرد: مشکلاتی از این قبیل است که بسیاری از فعالان موسیقی این شهر را به سوی پایتخت می کشاند و اکثر هنرمندان این عرصه در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت هستند در حالی که با حمایت، همدلی و همفکری باید سعی شود هنرمندان بومی در شهر خود فعالیت کنند تا هر یک به نوبه خود قدمی در راه اعتلای موسیقی بردارند.

وی با اشاره به کنسرت پیشِ رو خاطر نشان کرد: سرپرست گروه موسیقی رودکی با انعطاف همراه با دیسیپلین لازم توانسته است که تعدادی از اساتید موسیقی سنتی ایرانی در زمینه های مختلف را کنار یکدیگر جمع کند و کار تازه ای ارائه دهد و کنسرت «بگو به باران» که با همراهی اساتید و هنرجویان موسیقی تبریز به روی صحنه خواهد رفت از لحاظ حس و حال و نو بودن قطعات، می تواند برای مخاطب و علاقه مندان به موسیقی، لذت بخش باشد.

مظهری که از کودکی آواز ایرانی را تحت تعلیم پدر خود آموخته و سپس از اساتیدی چون حمید نوربخش و دکتر بهجت و شجریان در این حوزه درس گرفته، در پایان اظهار داشت: به عقیده من  همراهی گروه کر آواز ایرانی در برگزاری کنسرت های موسیقی یکی از ویژگی هایی است که زیبایی قطعات را دو چندان می کند.