وداع با ماه میهمانی خدا در آخرین پنجشنبه رمضان
وداع با ماه میهمانی خدا در آخرین پنجشنبه رمضان

مردم متدین و روزه‌دار تبریز، امشب، ۲۵ تیر در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، با قرائت دعای وداع با ماه خدا با این ماه عزیز وداع می‌کنند. در این آئین معنوی که در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار خواهد شد، مردم تبریز با قرائت نیایش چهل و پنجم از صحیفه سجادیه، فرصت عبادت و روزه‌داری […]

۶۶۹۲۱tمردم متدین و روزه‌دار تبریز، امشب، ۲۵ تیر در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان، با قرائت دعای وداع با ماه خدا با این ماه عزیز وداع می‌کنند.

در این آئین معنوی که در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار خواهد شد، مردم تبریز با قرائت نیایش چهل و پنجم از صحیفه سجادیه، فرصت عبادت و روزه‌داری خود در ماه مبارک رمضان را پاس خواهند داشت.

این ویژه‌برنامه با قرائت این دعا توسط استاد حجت‌الاسلام شیخ مهدی عالی، از وعاظ برجسته تبریز درمسجد سالار شهیدان تبریز برگزار و به سیاق سال‌های گذشته محفلی برای میزبانی از مهیمانان ماه خدا خواهد بود.

ویژه‌برنامه وداع با مبارک رمضان، با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ عبدالحمید بنابی همراه خواهد بود که در آن یک ماه روزه‌داری و فضایل معنوی به دست آمده در این ماه مرور کرده و حضار را به بهره‌مندی از فضایل معنوی ماه شوال دعوت می‌کند.

برنامه معنوی وداع با ماه مبارک رمضان به همت هیأت رزمندگان اسلام و همکاری سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تبریز برای بهره‌مندی شهروندان متدین تبریزی برگزار خواهد شد و به‌منظور تسهیل در بازگشت میهمانان برنامه که تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت، اتوبوس‌های شرکت واحد در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این مراسم از ساعت ۲۳ امشب آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت و مردم با زمزمه دعای شریف وداع با ماه خدا، به استقبال ماه شوال خواهند رفت.