برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه عید سعید فطر در تبریز
برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه عید سعید فطر در تبریز

فرشاد به‌آفرین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه صنایع‌دستی آثار هنرمندان استان در خانه تاریخی صلح‌جو (کلکته‌چی) شامل آثار تذهیب، پاپیه ماشه، سفال، همجوشی شیشه، تراش شیشه، چرم دست‌دوز، سوزن‌دوزی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: سه غرفه آثار صنایع‌دستی در موزه آذربایجان، خانه مشروطه و موزه قاجار […]

۱۳۹۴۰۱۰۵۰۰۰۲۷۲_PhotoAفرشاد به‌آفرین ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با عید سعید فطر نمایشگاه صنایع‌دستی آثار هنرمندان استان در خانه تاریخی صلح‌جو (کلکته‌چی) شامل آثار تذهیب، پاپیه ماشه، سفال، همجوشی شیشه، تراش شیشه، چرم دست‌دوز، سوزن‌دوزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه غرفه آثار صنایع‌دستی در موزه آذربایجان، خانه مشروطه و موزه قاجار دایر خواهد بود و در این غرفه‌ها آثاری از رشته‌های سفال سرامیک و چرم دست‌دوز به نمایش گذاشته می‌شود.

به‌آفرین اظهار داشت: نمایشگاه صنایع‌دستی خانه صلح‌جو از ۲۶ تا ۳۱ تیر دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌تواند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب برای بازدید اقدام کنند.

وی یادآور شد: نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع‌دستی ویژه تابستان نیز از هفته آینده آغاز به‌کار خواهد کرد و امیدواریم با برگزاری این بازارچه‌ها دسترسی گردشگران به صنایع‌دستی را سهولت بخشیده و گامی برای معرفی صنایع‌دستی استان برداشته باشیم.

به‌آفرین خاطرنشان کرد: غرفه‌های صنایع‌دستی موزه‌ها مطابق با زمان کاری موزه‌ها ۸ صبح تا ۲۰ شب آماده بازدید خواهد بود.

 خانه تاریخی صلح‌جو (کلکته چی) در تبریز، خیابان تربیت، کوچه کرباسی، پلاک ۲۵ قرار گرفته است.