با جدایی کیانی تراکتور مهره بسیار ارزشمندی را از دست داد
با جدایی کیانی تراکتور مهره بسیار ارزشمندی را از دست داد

مصطفی اکرامی بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص آخرین وضعیت تیم خود و اردوی این تیم در تهران گفت: وضعیت بسیار خوبی داریم و پس از گذراندن دو اردوی آمادگی پیش فصل در حال آماده شدن برای تست های پزشکی و انجام بازی ها تدارکاتی می باشیم. امیدواریم با برگزاری این بازی ها و […]

index1مصطفی اکرامی بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص آخرین وضعیت تیم خود و اردوی این تیم در تهران گفت: وضعیت بسیار خوبی داریم و پس از گذراندن دو اردوی آمادگی پیش فصل در حال آماده شدن برای تست های پزشکی و انجام بازی ها تدارکاتی می باشیم. امیدواریم با برگزاری این بازی ها و تمریناتی که کادر فنی در نظر گرفته است به آمادگی جسمانی و هماهنگی های فنی برسیم.

وی ادامه داد: فراز کمالوند تیم خوبی بسته است ولی برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان داریم. چرا که تعدادی بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند و به همین خاطر رسیدن به هماهنگی های فنی و تاکتیکی زمان بر خواهد بود. همچنین در هفته های اول با توجه به اینکه تیم ها از بدنسازی خارج شده اند نمی توانند عملکرد اصلی خود را به نمایش بگذارند و به همین دلیل نیز بازی واقعی تیم گسترش فولاد را از هفته سوم به بعد خواهید دید.

اکرامی در خصوص جدایی مهدی کیانی از تراکتورسازی و پیوستن وی به گسترش فولاد افزود: به جرأت می توانم بگویم که تراکتورسازی مهره خیلی خیلی ارزشمندی را از دست داد. کیانی یکی از دوستان صمیمی من است، چرا که با وی به تراکتور آمدیم و این تیم را نیز لیگ برتری کردیم. خاطرات و موفقیت های خوبی داشتیم و از آمدن او به گسترش فولاد خوشحال شدم.

مدافع تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص قرعه کشی رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: لیگ ایران غیرقابل پیش بینی می باشد و نمی توان گفت تمام تیم های حاضر از توانایی یکسانی برخوردار هستند. مهم ترین موضوعی که داریم این است که ما به تمام بازی های خود به حکم فینال نگاه می کنیم و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن در بازی ها حاضر شده و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

مصطفی اکرامی در پایان افزود: امیدوارم هواداران امسال نیز همانند سال های گذشته گسترش فولاد را تنها نگذارند چرا که فوتبال با هوادار زنده است و بازیکن نیز با تشویق های آنها روحیه می گیرد. همچنین امیدوارم امسال سال خوبی برای فوتبال آذبایجان باشد و شاهد صعود ریشه دار ترین تیم شمالغرب کشور یعنی ماشین سازی به لیگ برتر باشیم.