فیروزیان مدیر عامل اتوبوسرانی شهر با اعلام این خبر گفت: دراستای تکریم سالمندان و سالخوردگان عزیز در روز عید سعید فطر ، اتوبوسرانی تبریز خدمات ویژه ای را برای این عزیزان در این روز در نظر گرفته است. وی در ادامه تصریح نمود: چهار دستگاه مینی بوس برای جابجایی سالمندان و سالخوردگان در محدوده ترافیکی […]

فیروزیان مدیر عامل اتوبوسرانی شهر با اعلام این خبر گفت: دراستای تکریم سالمندان و سالخوردگان عزیز در روز عید سعید فطر ، اتوبوسرانی تبریز خدمات ویژه ای را برای این عزیزان در این روز در نظر گرفته است.
وی در ادامه تصریح نمود: چهار دستگاه مینی بوس برای جابجایی سالمندان و سالخوردگان در محدوده ترافیکی مراسم باشکوه نماز عید سعید فعطر به صورت رفت و برگشت از مصلا تا محدوده تعیین شده نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه خواهند نمود.

فیروزیان در ادامه گفت: مینی بوسهای تعیین شده حدفاصل میدان قونقا تا مصلا – میدان ساعت و چهارراه طالقانی به مصلا و بالعکس خدمات رسانی انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: این خدمات تا زمانی ادامه خواهد داشت که امکان تردد در این محدوده امکان پذیر بوده و بعد از اتمام مراسم نیز از مصلا به پایانه های ارتش شمالی ، سه راه امین و پایانه شهید مطهری تا حد امکان سرویس دهی به سالخوردگان انجام خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین افزود: در آستانه عید سعید فطر سایه بانهای ایستگاههای اتوبوس بویژه در محدوده مرکزی در جهت رفاه حال عموم شهروندان به طور کامل شستشو و اتوبوسهای ناوگان  نیز تا عید سعید فطر نظافت خواهند شد.

مدیر عامل این شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عید سعید فطر، ضمن تبریک پیشاپیش این عید بزرگ و  آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم و شهروندان عزیز با اعلام این خبر گفت: ناوگان اتوبوسرانی با ظرفیت کامل اعم از ملکی و بخش خصوصی تحت نظارت جهت جابجایی مسافران حداکثر تلاش و خدمت خود را انجام  خواهد داد .

وی در ادامه تصریح نمود: طبق برنامه ریزی انجام یافته مناطق شش گانه اتوبوسرانی از آغازین ساعات عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به انتقال نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهند نمود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی  در ادامه از سرویس دهی اتوبوسهای پشتیبانی واحد گشت خبر داد و افزود: علاوه بر فعالیت حداکثری اتوبوسهای مناطق، بیش از ۲۵ دستگاه اتوبوس واحد گشت در نقاط مختلف شهری پشتیبانی خدمات عید سعید فطر را به عهده خواهند داشت و در صورت نیاز اتوبوسهای مذکور سریعا”برای ارائه سرویس در پایانه های اتوبوسرانی وارد عمل خواهند شد.

فیروزیان گفت: بعد از اتمام مرحله اول جابجایی مسافرین و نمازگزاران و پس از اتمام مراسم  نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند نمود که جا دارد نهایت تقدیر و تشکر را از مساعی همکاران محترم ستادی و صفی بخصوص اتوبوسرانان محترم داشته باشیم که در راستای رفاه شهروندان محترم تلاش می کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در پایان تصریح نمود : در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی جهت نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان از ساعات اولیه تا اتمام مراسم در پایانه ها و نقاط مختلف استقرار خواهند یافت.