عاملان فروش موادمخدر به بالاترین حد ممکن محاکمه شوند
عاملان فروش موادمخدر به بالاترین حد ممکن محاکمه شوند

به گزارش اویاقلیق به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، محمداسماعیل سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر خرید و فروش مواد مخدر آنقدر در کشور راحت شده که دیگر نیازی نیست افراد برای خرید خود را به زحمت بیندازند بلکه ظرف مدت کوتاهی مواد خود را به راحتی […]

۱۳۹۳۰۹۰۸۰۰۰۵۱۰_PhotoAبه گزارش اویاقلیق به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، محمداسماعیل سعیدی اظهار داشت: در حال حاضر خرید و فروش مواد مخدر آنقدر در کشور راحت شده که دیگر نیازی نیست افراد برای خرید خود را به زحمت بیندازند بلکه ظرف مدت کوتاهی مواد خود را به راحتی تهیه می‌کنند از این رو عدم نظارت باعث امن شدن برخی از مناطق تهران برای عاملان فروش موادمخدر شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، بر ضرورت برخورد جدی نیروی انتظامی با عاملان فروش علنی مواد مخدر تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی باید ضمن برقراری نظم و آرامش در این مناطق، عاملان فروش را دستگیر و به صورت جدی با آنها برخورد کند.

سعیدی با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر باید دغدغه همه سازمان‌ها شود، ادامه داد: از آنجایی که برخورد با عاملان خرید و فروش مواد مخدر وظیفه ذاتی نیروی انتظامی و پلیس است بنابراین ماموران نیروی انتظامی باید به صورت مداوم و با گشت‌های روزانه بر مناطق پرخطر و آلوده نظارت داشته و همچنین دیگر سازمان‌ها نیز با نیروی انتظامی همکاری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: لازم است مردم با مشاهده عاملان فروش مواد مخدر پلیس را در جریان بگذارند و به راحتی از کنار این دست مشکلات و معضلات نگذرند.

وی با انتقاد از عدم نظارت مسئولان ذیربط در برخورد با فروش علنی مواد مخدر در پایتخت، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون در برخورد با عاملان فروش مواد مخدر برخورد چندانی نشده و اگر هم شده موثر نبوده است در حالی که بابت هر روز تاخیر در برخورد باید هزینه‌های گزافی متحمل شویم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم، گفت: فروش علنی شیشه و هروئین در برخی مناطق تهران بسی جای تامل و سئوال دارد از این رو در این خصوص ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و وزارت کشور باید پاسخگو باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، اظهار داشت: از آنجایی که خرید و فروش مواد مخدر در ملاء عام طبق قانون جزو جرائم مشهود است از این رو نیروی انتظامی و وزارت کشور باید به جد به این موضوع وارد شوند.

وی با تاکید بر اینکه عاملان فروش مواد مخدر باید دستگیر و طبق قانون محاکمه شوند، تصریح کرد: این افراد باید نسبت به جرائم خود پاسخگو و به بالاترین حد ممکن محاکمه شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: لازم است مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق و مستمر بر عملکرد ستاد مبارزه با موادمخدر نظارت مستقیم داشته باشد.