۷ بازیکن سرخ زیر پرچم آبی
۷ بازیکن سرخ زیر پرچم آبی

تیم گسترش فولاد یکی از دو نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر بوده و سومین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. ۱۹ بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با حضور در هیئت فوتبال استان قرارداد خود را با این تیم ثبت رسمی کردند. هفت بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز این بار در تیم گسترش […]

ظظظظظظظظظظتیم گسترش فولاد یکی از دو نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر بوده و سومین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند.
۱۹ بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز با حضور در هیئت فوتبال استان قرارداد خود را با این تیم ثبت رسمی کردند.
هفت بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز این بار در تیم گسترش فولاد با فراز کمالوند دست بیعت داده و این تیم را همراهی خواهند کرد.
مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، مصطفی اکرامی، سید محسن حسینی، داود نوشی صوفیانی، محمد نصرتی بازیکنانی هستند که سابقه بازی در تراکتورسازی را داشته و این فصل برای آبی‌های تبریز بازی خواهند کرد و البته اسدی، ابراهیمی، اکرامی و مگنو باتیستا بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد بودند که قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.
علیرضا لطیفی، گئورگی گئورگیف نیکلای بازیکن فصل قبل نفت مسجد سلیمان، محمد نصرتی بازیکن فصل قبل پیکان تهران، امیرحسین کریمی بازیکن فصل قبل فولاد مبارکه سپاهان، ایوب کلانتری بازیکن فصل قبل صبای قم با تیم گسترش فولاد قرارداد یک ساله منعقد کردند.
قرارداد داود نوشی صوفیانی، امید نظامی‌پور، سید محسن حسینی به مدت یک و نیم فصل است.
رضا کریمی و داریوش شجاعیان بازیکن فصل قبل بهمن شیراز به مدت دو فصل با گسترش فولاد قرارداد بستند.
محمدامین بناء خطیبی و رضا جبارنژاد بازیکن فصل قبل شهرداری ارومیه به‌مدت سه فصل و سعید صادقی بازیکن فصل قبل داماش تهران و میثم صادقی‌شاد بازیکن آزاد به مدت پنج فصل قرارداد فدراسیون را در دفتر هیئت فوتبال استان به ثبت رساندند.