هافبک برزیلی به اردوی تراکتور ملحق می‌شود
هافبک برزیلی به اردوی تراکتور ملحق می‌شود

ایوب ذوالفقاری  در خصوص لغو اردوی ترکیه تراکتورسازان اظهار کرد: این اردو به دلیل پاره ای از مسائل لغو شد که مدیریت باشگاه در جریان هستند و به جز مشکل خروجی بازیکنان سرباز، مشکل خاص دیگری وجود نداشت، البته مانعی برای بازی این بازیکنان در مسابقات وجود ندارد. وی افزود: به جای اردوی ترکیه، ساعت […]

ایوب ذوالفقاری  در خصوص لغو اردوی ترکیه تراکتورسازان اظهار کرد: این اردو به دلیل پاره ای از مسائل لغو شد که مدیریت باشگاه در جریان هستند و به جز مشکل خروجی بازیکنان سرباز، مشکل خاص دیگری وجود نداشت، البته مانعی برای بازی این بازیکنان در مسابقات وجود ندارد.

وی افزود: به جای اردوی ترکیه، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز برای برپایی اردویی عازم تهران می شویم و در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به تمرین می پردازیم.

وی در خصوص بازی های تدارکاتی پیش روی این تیم گفت: چهار بازی تدارکاتی در نظر داریم که با تیم های مدنظرمان صحبت کرده ایم.

ذوالفقاری درباره بازیکنان خارجی جدید تراکتورسازی بیان کرد: روز گذشته با کارلوس الکساندر کاردوسوی برزیلی در پست دفاع قرارداد بستیم و حمزه یونس، مهاجم تونسی هم در تمرینات ما حاضر شده که قرارداد این بازیکن را نیز ثبت خواهیم کرد.

وی افزود: سهمیه جذب بازیکن داخلی ما پر شده و یک بازیکن برزیلی دیگر هم در نظر داریم که در اردوی تهران به جمع ما ملحق می شود که توانایی بازی در دو پست دفاع و هافبک دفاعی را دارد.

سرپرست تراکتورسازی درخصوص قرعه این تیم برای رقابت های لیگ پانزدهم اظهار کرد: به هر حال در طول سال باید با همه تیم ها روبرو شویم، اما در مجموع از قرعه خود ناراضی نیستیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.