گسترش فولاد عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته است
گسترش فولاد عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته است

مرتضی اسدی درباره اردوی سرعین تیم گسترش فولاد اظهار داشت: در شرایط بسیار خوب قسمتی از تمرینات بدن‌سازی‌مان که باقی‌مانده بود را برگزار کرده و حال می‌توانیم با خیال آسوده‌تری به تمرینات تاکتیکی خود بپردازیم. وی افزود: همچنین امیدوار هستیم که بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه‌شده‌اند نیز بتوانند خود را با شرایط حاکم […]

شظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظمرتضی اسدی درباره اردوی سرعین تیم گسترش فولاد اظهار داشت: در شرایط بسیار خوب قسمتی از تمرینات بدن‌سازی‌مان که باقی‌مانده بود را برگزار کرده و حال می‌توانیم با خیال آسوده‌تری به تمرینات تاکتیکی خود بپردازیم.

وی افزود: همچنین امیدوار هستیم که بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه‌شده‌اند نیز بتوانند خود را با شرایط حاکم در تیم وفق دهند تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ برتر به نتایجی بهتر از سال گذشته دست‌یابیم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد در خصوص ارزیابی‌اش از نقل و انتقالات این تیم گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی که به جمع ما اضافه‌شده‌اند بازیکنانی بوده‌اند که سال گذشته به وجود آنان نیاز داشتیم به عقیده من تابه‌حال تیم گسترش فولاد عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشته است.

وی تصریح کرد: بازیکنان جدیدی که امسال جذب تیم شده‌اند اکثراً با تفکرات و سبک بازی تیم‌های فراز کمالوند هم‌خوانی داشته‌اند که این موضوع می‌تواند تا حد زیادی به فراز کمالوند در پیاده کردن تفکرات خود بر روی بازیکنان کمک کند.

اسدی خاطرنشان کرد: این بازیکنان با توجه به قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند در رقابت‌های لیگ برتر کمک‌حال فراز کمالوند و تیم گسترش فولاد باشند.