محمدحسین فرهنگی با اشاره به مشکلات زیست محیطی در تبریز اظهار داشت: مسئولان محیط زیست که در برابر کوچک‌ترین مسائل زیست محیطی واکنش نشان می‌دهند می‌توانند در برابر مسائلی چون جاری شدن فاضلاب به مهرانه‌رود و نیز وضعیت آجی‌چای عملکرد مناسبی ارائه کنند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران […]

۱۳۹۱۰۳۰۳۰۰۰۰۹۲_PhotoAمحمدحسین فرهنگی با اشاره به مشکلات زیست محیطی در تبریز اظهار داشت: مسئولان محیط زیست که در برابر کوچک‌ترین مسائل زیست محیطی واکنش نشان می‌دهند می‌توانند در برابر مسائلی چون جاری شدن فاضلاب به مهرانه‌رود و نیز وضعیت آجی‌چای عملکرد مناسبی ارائه کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران اجرایی استان در این زمینه تحرک بیشتری داشته باشند و جلوی این اقدامات را بگیرند افزود: اهرم‌های مناسبی در این زمینه وجود دارد تا با مشکلات زیست محیطی حل شوند.

دولت چتر حمایتی خود از خبرنگاران را کاهش داده است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بیمه خبرنگاران و قالی‌بافان و نیز کارگران ساختمانی گفت: دولت چتر حمایتی خود در بخش بیمه را از خبرنگاران و برخی اقشار محروم کاهش داده است.

وی ادامه داد: نگاه حمایتی دولت مناسب نیست و نمایندگان تلاش دارند که این چترهای حمایتی از اقشار محروم باز گردانده شود و در مجموع مناسب است دولت پوشش‌های حمایتی خود را گسترده‌تر کند.

فرهنگی خواستار توجه بیشتر دولت به برنامه‌های حمایتی بیمه‌ای از اقشار محروم مانند قالی‌بافان و نیز خبرنگاران شد.

مهندسی نتایج ورزشی دور از ذهن نیست

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق در ورزش کشور گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نمایندگان کمیته ورزش حضور دارند که معتقدند که در سال‌های اخیر در رشته ورزشی پرطرفدار فوتبال و در لیگ‌های برتر و حرفه‌ای باشگاه‌ها مهندسی نتایج ورزشی دور از ذهن نبوده و گاهی این حرکت‌ها صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: باید توجه داشت که به لحاظ اخلاقی، عرفی و حرفه‌ای باید نتایج مسابقات در میادین ورزشی و بر اساس شایستگی و بازی بهتر تیم‌ها صورت گیرد و بر همین اساس پیگیر برخی حرکت‌های مشکوک نیز هستیم.