تونی اولیویه‌را سرمربی تیم تراکتورسازی عصر دوشنبه امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را برای یک‌فصل دیگر امضا کرد. علاوه بر تونی دستیاران این سرمربی پرتغالی نیز قراردادهای خود را به مدت یک‌فصل با تیم تراکتورسازی نهایی کردند. اولیویه‌را پس از امضای قرارداد با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من امسال هم قراردادم را با […]

تونی اولیویه‌را سرمربی تیم تراکتورسازی عصر دوشنبه امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را برای یک‌فصل دیگر امضا کرد. علاوه بر تونی دستیاران این سرمربی پرتغالی نیز قراردادهای خود را به مدت یک‌فصل با تیم تراکتورسازی نهایی کردند.

اولیویه‌را پس از امضای قرارداد با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من امسال هم قراردادم را با تیم تراکتورسازی تمدید کردم و با توجه به علاقه زیادی که به تبریز و تراکتورسازی داشتم، طبق خواسته هواداران در تراکتورسازی ماندم.

وی افزود: شما می‌دانید ما مثل روز اولی که به تراکتور آمدیم، با تمام توان خود در تبریز حاضر شدیم و باروحیه پیروزی تمامی لحظاتمان را سپری خواهیم کرد. همیشه به دنبال پیروزی در مصاف‌هایمان هستیم و حتی اگر موفق هم نباشیم، دست از تلاش برنمی‌داریم و برای رسیدن به خواسته‌هایمان می‌جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به نقش تعیین‌کننده هواداران خاطرنشان کرد: نیمی از قدرت ما و شاید بیشتر آن متعلق به هواداران است و با کمک آن‌ها می‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم و بدون آن‌ها ما هیچ هستیم و از هواداران انرژی می‌گیریم و ما احتیاج به کمک آن‌ها داریم و آن‌ها هم به کمک ما نیاز دارند.

اولیویه‌را درباره وضعیت فعلی تیم گفت: هنوز ۲ هفته فرصت داریم و نیاز به چند بازی تدارکاتی داریم و بعداً در مورد وضعیت نهایی تیم اظهارنظر می‌کنم.

منبع: مهر