تونی اولیویرا قرارداد خود را با تراکتورسازی امضا کرد
تونی اولیویرا قرارداد خود را با تراکتورسازی امضا کرد

تونی اولیویرا فصل گذشته جایگزین رسول خطیبی شد و سرمربی گری تراکتورسازان را بر عهده گرفت و تا پایان فصل نیز در این تیم به مربیگری پرداخت. در پایان فصل وی قصد ترک تبریز را داشت که سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از توافق با این سرمربی برای فصل بعدی سخن گفت. وی در نشست […]

img.php

تونی اولیویرا فصل گذشته جایگزین رسول خطیبی شد و سرمربی گری تراکتورسازان را بر عهده گرفت و تا پایان فصل نیز در این تیم به مربیگری پرداخت.

در پایان فصل وی قصد ترک تبریز را داشت که سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از توافق با این سرمربی برای فصل بعدی سخن گفت.

وی در نشست خبری خود مدعی شد که طبق لیست این سرمربی پرتغالی بازیکنان را جذب می‌کند و به‌زودی به تبریز می‌آید.

تأخیر او برای حضور در تبریز باعث شد تا شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت اولیویرا به تبریز به گوش برسد ولی وی با حضور در تبریز تمرینات تیمش را زیر نظر گرفت.

با این‌وجود در روزهای اخیر شایعاتی به گوش می‌رسید که تونی تصمیم دارد در صورت عدم تمدید قرارداد تیموریان و ادینهو تراکتورسازی را ترک کند ولی این سرمربی پرتغالی عصر امروز در باشگاه تراکتورسازی حضور پیدا کرد و قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

دستیار این سرمربی و مربی دروازه‌بانان این تیم و پسر تونی که یکی از دستیارانش است قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کردند تا تکلیف سرمربی گری تراکتورسازی نهایی شود.